Monday, April 29, 2013

PESTA BUKU PWTC 2013

rasa sekejap je masa berlalu..baru thn lps aku ke pwtc  utk pesta buku.. thn nie aku dtg lg... thn lps dua kali aku ge pesta buku.. thn nie pun dua kali.. tp thn nie aku tak banyak beli buku.. sekadar beli buku yang aku dah aim nak beli.. 

dari UKM.. juz naik komuter ke stesen komuter putra...  Buku Liana Afiera Malik n Buku Dr farhan  hadi.. Dua2 penulis nie mmg fav aku.. koleksi lengkap aku nk cuba dpt kan... eksklusif utk novel liana Afiera Malik.. Walau penulis ini sudah meninggal dunia.. tetapi semasa di pesta buku PWTC novel2 tulisannya mendapat sambutan hangat.. nyata bukan aku saja yang tercari2 buku Liana Afiera Malik..  Sejak aku baca novelnya bila bunga berguguran terus aku mencari2 buku tulisan nya.. juz satu je lg..i love u 123 je blm aku dpt lg..  Buku doc farhan aku dah hampir habis bc..nanti aku tulis review tetang buku tue.. Nyata ada satu dimensi baru dalam penulisan Dr farhan kali ini.


Pesta buku kali ini tidak semeriah thn lps.. aku rasa atas faktor kurang penulis popular untuk turun padang .. mcm thn lps...best btl.. ada habiburrahman el syarazi, anis ayuni, damiya hana, norhayati ibrahim, ramlee awang mursyid dan ramai lg la.. thn nie aku nampak ada RAM n norhayati ibrahim je..than koleksi buku2 yea pun kurang dpt perhatian aku.. or aku yg dh byk beli buku? or sbb aku dah wat review awl2 than aim buku pe yg aku nk. hermm.. paling menarik perhatian aku kat kat galeri Jemari Seni n Fixi.. owh.. kagum yea aku kt JS.. penuh orang.. sesak sampai xblh nk msk... aku kurang minat tuk JS.. entah..tp klu sebut terbitan JS..aku teringat kt novel si mangkuk tingkat.. Fixi.. owh2..kagum aku dgn keluaran novel Fixi.. jgn ingt muzik je ada underground... novel pun ada.. wlu dia bukan di kalangan penulis popular.. tp percayalah novel FIXI mmg ada luar biasanya.. aku dh milik beberapa nevel FIXI.. tema2  yea.. mmg bukan tipikal.. sunguh unik n pelik2.. cover yea pun cukup kreatif.. tp ia x kena la dgn jiwa aku... sekadar membaca ok.. tp klu nk jd followers mmg tak la..





1 comment:

panjang said...

oooo pegi dah dua kali x ajak aku sekali pun ye.............