Friday, April 12, 2013

ptsl time aku , rin n ying

2.10 P.M, aku masih di ptsl. melihat pasangan di meja hadapan aku teringat pulak kisah perpustakaan awam kuala rompin.. dekat je dgn rumah aku... selalu la jd port lepak siapkan keje2 sekolah dulu2.. time tue..mana boleh lelaki n pempuan duduk semeja..kena asing.. time tue susah la nak buat discusion...berbeza skrg..kt PTSL UKM.. anda bebas berada di mana sekali pun... buku2 kt sini berganda la byk. byk jugak kenangan aku kt PTSL nie.. yg pasti aku xkan lupe kisah aku rin n ying. haha satu2 yea asgmnt aku wat stay dari awl pg sampai mlm kt ptsl..berhari2...wat asgmnt pengantar sains sosial.. aku nie dh la x minat sejarah..dpt pulak tajuk aku x minat pasal zaman2 pemikir2 dulu2...romatisme la...zmn industri la.. wlu sesulit mana keadaan time tue..tp itu jugak yg best nk igt skrg.

No comments: