Tuesday, May 21, 2013

bercuti seminggu

Bermula esok aku akan pulang ke kampung..bila di kampung masalah utama tiada line internet... so selama hampir seminggu aku xkan update blog n fb.. masa akan diperuntukan sebaiknya tuk family.. di samping membuat persiapan beberapa perkara penting dalam hidup yang pasti hanya di ketahui oleh keluarga dan rakan-rakan terdekat saja.

Memandangkan cuti semester sudah hampir ke hujungnya..pasti lebih banyak aktiviti bersama rakan-rakan.. pelbagai perancangan telah diaturkan.. aku?? entah. ikut saja kata mereka.. ada yang nk bersuka ria di genting? ada nak mendaki bukit di broga... ada yang masih nak bermandi manda di sg tengkala... tak kurang juga masih mahu bersengkang mata stady... semua yea perancangan kita.. tapi perancangan ALLAH lagi hebat.. kadang2 last2 minute tue la menjadi..

esk aku bertolak awal pagi ke kg..pukul 4pg harap nya dapat keluar dari pintu UKM menuju ke bandar Kuala Rompin... harapnya segalanya berjalan lancar.. aku tetap percaya pada takdir, rezeki dan jodoh itu Urusan ALLAH.. sehebat mana pun manusia merancangan.. perancangan ALLAH jua yang terbaik.. Aku cuba untuk tidak risau.. takut mahupun berfikiran negatif...


                               lagu yang aku kan menjadi kenangan hingga ke akhir hayat. (T   T)

1 comment:

panjang said...

bertukar status ke En. shawal