Tuesday, April 16, 2013

Hari Bertemu rakan-rakan

Awal pagi aku bangun.. belum sempat lagi azan subuh berkumandang. Sakit gigi buat aku terjaga lebih awal.. seperti biasa aku akan terima ketukan pintu oleh budak sebelah bilik..kejutan untuk bangun subuh.. Sham lebih awal bangun.. pukul 3 pg, solat tahjud tak pernah dia tinggal. Mandi sebelum subuh untuk menjaga kesihatan tubuh badan..Sempat aku bersarapan bersama sham di gerai nasi dagang di seksyen 16 Bangi. terasa perut masih kenyang..aku terima panggilan dari faz (bff aku)... "jom lunch sama beb" hermm tak tergamak rasanya untuk menolak pelawaan faz walau perut terasa masih lagi sendat dek nasi dagang terenganu. topik yang dibualkan tetap sama..haha tetap en z,  zeti, tempat keje.. tesis.. Dr M.. bla bla bla bla.. than petang sani ajak keluar teman dia tukar speaker di warta. than sempat kami bertiga ke pasar malam.. sambil singgah makan di pulau mutiara seksyen 16..haha helmi call hari nie.. tak pernah-pernah dia call.adoila.. mana-mana aku pergi sure jumpa geng sekepala lah.. helmie..tak tahan gelak bila kami berjumpa.. cerita macam-macam .. yang pasti.. ketawa tak ingat dunia..kadang-kadang malu kalau orang dengar.. adoila..huhuh mie2..lama sunguh kau kt kampung... mai la balik kita tengok wayang kt mid nanti.

No comments: