Sunday, April 14, 2013

jogging di stadium UKM

sudah sekian lama rasanya tidak berpeluang untuk berjogging..alhamdulilah hari ini diberi peluang dan ruang untuk beriadah.. aku, yuzairi dan sham kami jogging bertiga.  ramai juga orang di stadium UKM hari nie...mungkin masing-masing sudah punyai kesedaran untuk pentingnya menjaga kesihatan dengan bersenam. joging adalah senaman yang paling murah dan senang..tak perlu kuar duit pun.. aku cuma berkesempatan untuk jogging 3 round saja..walau dulu-dulu boleh sampai  5 round. tgk tempat org main lompat jauh...hu3 teringat zmn sek dl...acara sukan fav aku la.. nanti nk test la lompat kt ukm..time pagi2 pasti yea xde org~ lepas joging terus kami ke restoran Pulau Mutiara Kajang.. restoran fav aku lah... ofcoz lah sebab air timum.. jus timun..itulah minuman kegemaran aku sekarang... than terus ke masjid UKM dengan baju yang masih bermandi peluh.. hari yang cukup penat hari ini..buat aku terasa ingin melelapkan mata dengan lebih awal... selamat malam bangi..

No comments: