Wednesday, May 15, 2013

TESIS di UM

tanpa sebarang perancangan rapi...aku dengan helmi ke UM... sekadar menaiki pengangkutan awam dari UKM... menaiki komuter ke KL sentral... kemudian tukar LRT ke stesen universiti...dan ambil texsi ke library UM... cukup menarik..kemudahan pengangkutan awam sangt mudah  dan tambang yang berpatutan... hanya serandah rm20 kos untuk pergi balik.

Menjejakkan kaki ke Library Universiti Malaya memberi seribu satu kesan positif padaku.. teringat ketika zaman persekolah aku dahulu.. universiti yang aku mmg aim nak msk adalah UM... kenapa UM? bukan sebab ia universiti terbaik di Malaysia tetapi kualiti dan lokasi UM itu sendiri buat aku untuk bercita-cita menyambung pegajian di sana.. tapi rezeki aku di UKM..  mungkin UKM yang terbaik untuk ku... selama hampir 8 tahun aku di UKM..banyak kenangan aku bersemadi indah di BUMI UKM...


suasana library UM sangat berbeza dari UKM... bukan berniat untuk membandingkan.. tetapi ikhlas aku kata kan.. aku jatuh cinta dengan suasana begiti.. fisiliti library yang sangat teratur... paling best rak HERY POTTER..

selepas dapat kan bahan2 di UM.. aku dengan Helmie sempat singah di mid tuk tgk wayang.. cete LONG WEEKEND... cete hantu dari thailand... kami tertipu dengan poster yang di pamerkan.. tak seram.. dari 5 bintang aku cuma kc 1 bintang je... tak sedap,, hantu yea pun kelakar..










No comments: