Thursday, June 6, 2013

Menyambut hari kelahiran ke 27 tahun..

7 june 2013.. Alhamdulilah aku menyambut hari kelahiran ke 27 tahun..  dalam tidak sedar usia semakin mencecah ke angka 30 ..sekejap je masa berlalu.. masih teringat zaman persekolahan yang cukup "best"

 cukup manis untuk dikenang.. pada usia 27 tahun nie masih ada teman-teman yang ingat kan bufday aku..  cukup sekadar ucapan tanda ingatan sudah buat aku rasa di hargai.. ok orang pertama yang wish adalah en rizal muhamad.. awal2 dia wish kt fb aku .. senyum je..ingt lg dia kt aku.. en rizal nie dia pengara tv mhi tv3.. dulu2 mmg aku bercita2 untuk terlibat dlm bdg penyiaran..tetapi tue bukan rezeki aku.. ALLAH beri rezeki lain yang lg hebat (,")..

terima kasih buat NANA.. telefon lama2.. sampai skrg tak lupa kan aku..nyata nilai persahabatan yang terjalin dari zaman 1st degree dl sampai sekarang masih indah tuk kita...


ok.. paling best.. helmi n the geng.. adoila.. sweet gler korg... serius terharu ok.. ari 2 aku dpt pelampung.. nie dpt buku + pembalut  bentuk baju.. sempat korg kuar pergi beli diam2 ek...  yang best yea buku nie la.. adoila.. tajuk buku yea..and thx jugak tuk burger di  tgh mlm di hari ulang tahun kelahiran aku nie..adoila.. even jauh dari family tapi aku ada kawan2 yg prihatin juga ..


semoga berguna tuk masa hadapan (.")

comey yea mie ko bungkus..bentuk baju.. 

                                     
                                         lagu utk korg.. lagu fav sham.. cukup bermakna ... (T__T)

Lirik Lagu Sahabat - Najwa Latif

Kau ada dikala ku suka

Dikala ku duka

setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh



Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku



Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku



Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu



Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku



Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku



Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku



Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku



Sahabatku.



Post a Comment