Friday, June 7, 2013

terima kasih teman

Jumaat yang cukup indah.. hari nie aku menyambut hari lahir aku yg ke 27 tahun...  dapat pangilan telefon free dari maxis... so aku mengunakan semaksimum mungkin... hampir semua rakan2 aku yang ada no mxs aku call.. hu3 lepas juga rindu aku pada kalian... benar lah... cuma masa yang menghalang  untuk kite berjumpa..

malam tadi aku bersama rakan :   helmi, yuzairie dan din...sempat makan di luar bersama-sama.. dia kedai makan SRI NANGKA Kajang.. depan trafik light komuter UKM.. hidangan lauk yang best... ikan siakap 3 rasa, tom yam, telur dadar dan ulam timun.... kira mcm sambut bufday aku pulak ea~ (,")


wif helmi n zairi

dengan en helmi (KP)




wif helmi n din..

2 comments:

panjang said...

jari jemari sapa la tu yeeeeeeeeeee

Unknown said...

wah sakan ko ek mie