Friday, August 23, 2013

kenangan budak sains pembangunan sesi 2006/2006

Asslamualaikum w.b.t, lama dah rasanya tak update blog nie..last update time uplod gambar lama-lama zaman 1st degree dulu sebab ramai sangat kawan-kawan dah hilang pic nie..rindu katanya nk tengok.. so, sila la tgk puas2 ea.. banyak lg tak terupdate..byk jugak yg hilang..sebahagian dah di uplod di fb.. sungguh indah sungguh memori yang tercipta di antara kita waktu itu.. terlalu ramai kawan-kawan rapat dengan aku waktu itu.. sekarang masa, jarak dan tugas harian membataskan perhubungan kita.. saat aku ingatkan kalian.. terasa rindu waktu dalam class dulu..pasti nya.. rindu dengan macam- macam kerenah kalian..   mana tak yea... budak sains pembangunan punya cerita a.k.a gosip adoila memang hebat.. sampai lecturer2 pun blh tahu.. dan pastinya aku tak terkecuali..adoila..mcm2.. setiap dalam class tue mcm2 perangai dan sikap.. ade yang skema (entah sape la kan) ada yang skor pointer tinggi2 ( ana n shela lah sape lg..) ada yang kuat ketawa ( gopi) ada yang ratu cantik ( liayana n chikin) ada yang keje main2 je sll ( cuai n the geng) ade yang mmg sah tiap class dtg lewat ( tim ) , yg kuat bertanya soalan yg sama ( al hafiz ) so mcm2 rencah la ada dlam class tue.. tak bosan mcm2 bdk pgram lain..yg biasa aku dgr bosan dlm class.. kecuali bdk2 mascom.. yg pastinya terlalu aktif. soal group agmnt tak susah.. cukup setia.. dari sem 1-sem 6.. mmg setia yg sama juga.. dan pasti yea group aku semua org tahu .. nasir,apiz, man , gopi n aku.. 5org.. senang kan.. bukan ape..masing-masing dah tahu tugas masing2.. aku n gopi pasti nya tuk part present n susanan asgmnt,, man tuk part ayt n gaya ukm..nasir slide n teknikal dan apiz part bhn2 rujukan..  best time tue..sebab cukup rasa puas tiap kali selesai present..,

No comments: