Friday, February 28, 2014

hati sepejal tembok batu

berat hati melihat rakan-rakan sudah mula menamatkan pengajian dengan penghantaran draf tesis penuh masing-masing... tidak kurang rakan-rakan yang mula bekerja dan berkahwin. 1Mac.. perjalanan yang sungguh panjang.. hari demi hari pelbagai pengalaman hidup aku mula perolehi.. muka sebelum ini aku tidak pernah terfikir mampu melakukannya.. dan kini terbukti aku mampu.. sehingga ke peringkat usia sekarang ilmu masih senipis kulit bawang.. jika di beri 100 tahun ingin aku habiskan masa itu dengan nikmat menuntut ilmu dan membaca sahaja.. namun usia aku tidak mungkin sejangkau itu. Kehidupan yang perlu pembahagian.. 2014 pasti nya tahun berjuang untuk aku.. dalam fasa kehidupan yg cukup perit namun itulah kehidupan.. nikmat tanpa tidur..~

No comments: