Thursday, May 9, 2013

Kau dan Aku




Aku...huda.. nana dan amirul.. kami berempat berkawan sejak tahun 2006... sekarang telah menjangkau usia  7 tahun persahabatan kami... Alhamdulilah sejak dari bangku sekolah.. hinggalah ke Universiti aku di kelilingi oleh rakan2 yang ambil berat dan prihatin pada aku... namun aku ingin abadikan  kisah aku dan mereka (HMN)...  mirul paling awal menamatkan zaman bujangnya dengan gadis impian yea.. mungkin juga jodoh nya lebih awal dari kami bertiga.. indah sungguh jika di imbas kembali zaman tue.. kita tak sama fakulti.. tak sama minat.. tak sama pendapat... namun kite sefahaman.. aku pun xtaw.. mana letaknya ikatan sefahaman itu.. tapi.. bila aku dengan korang..aku rasa happy.. aku rasa mcm2 nk cerita cm2... serius aku rindu kat korang.. aku sorang2 lg kt UKM.. tanpa korg... rindu tuk sambut bufday party sama2.. rindu nk mkn sama2.. rindu nk gaduh2 dengan pendapat yg berbeza...semua yea manis bila dgn korg... takpernah aku rasa kesal berjumpa dgn korg.. lebih rasa bersyukur dpt dipertemukan dgn korg.... hari ini kembali mengusik kenangan semalam.. aku ternanti2 saat bertemu korg.. video huda kc aku ada lg...video yang buat aku tersenyum sorg2 saat tue... Kolej Aminuddin Baki banyak nya kenangan aku kat sana bersemadi dgn kalian semua... tak lupa..rakan2 blok.. wan, saha, mizi..apiz.. semua dah ada life masing2..

aku tetap ingat korang : huda: berkali berkali...berkali ku kata padamu kita singah didunia hanya sementara..
nana: bawa barang banyak2 mcm nk balik kg..tidur semalam je bilik huda , mirul: bilik 404... ko buat ape tue mirul?? lancar laju buah tembikai susu jatuh..

                                                     "semusim bersama seumur hidup terasa"

port::: bawah payung... tapak best TSS... minum air jepun kt FEP.. 




                                               


               
               








video

Post a Comment