Wednesday, June 12, 2013

Dalam mencari misi dan visi

apa sudah jadi pada SHAWAL yang dulu? aku sendiri pun tak tahu. kadang kala aku tersasar jauh dari apa yang aku rancangkan. Benarlah kata kawan ku.. selagi kita sedar akan kesilapan kita ..kita masih punya masa untuk berubah. sekarang bukan lagi kena berlari tetapi buat pecutan 500% kali ganda dari biasa..

               "Hidup memerlukan pengorbanan dan pengorbanan itu ..kadang kala memeritkan"

Maybe enjin belum panas lagi? atau aku yang terlalu leka. Ya ALLAH terlalu banyak kelekaan dalam beberapa tahun aku di sini. Aku harus bangkit semula. Ya bangkit dengan satu tunjang harapan yang baru.

                                "Orang yang hebat adalah orang yang bangkit dari kegagalan"

 Selamat menempuhi peperiksaan akhir semester buat rakan baik ku di sini : zairi, sham n adil.. All the best.. semoga kalian kekalkan result gempaq korg... dekan lagi sem nie.. cayarlah budak lelaki UO... tak sia2 stay up malam nak stady. Kalian membangakan kaum adam (T_T) bukti bahawa kaum adam juga dpt cabar keputusan  peperiksaan kaum hawa yang selalu maju kehadapan. Manjadda wa jadda !!!!!!





No comments: