Friday, June 14, 2013

erti persahabatan.

apa beza persahabatan, kawan dan rakan? ada berkata persahabatan itu tinggi tarafnya ia ikhlas.. kawan itu ada kala kita sedang bersuka ria.. rakan itu hadir tika kita bersekolah saja.. Namun bagi ku... sahabat itu terlalu bermakna.. Alhamdulilah.. sejak di bangku sekolah, universiti mahupun ketika aku bekerja dahulu aku mempunyai sahabat yang terlalu manis untuk dikenang.. terlalu indah untuk di ingat.. kalian ada dikala aku duka mahupun suka... kekadang aku sayu teringatkan kalian.. terlalu banyak nama mahu aku senaraikan sebagai sahabatku.. setiap dari kalian mempunyai keistimewaan dalam hidupku..


sayu untuk aku berpisah dengan kalian... 

"pertemuan itu mutlak dan perpisahan itu bersyarat"

"kita bertemu kerana ALLAH kita juga berpisah kerana ALLAH"


sahabatku... kalian terlalu bermakna dalam hidupku.. tanpa kalian hidupku ibarat kapal tanpa nahkoda.. tanpa kalian aku ibarat lelayang yang terputus talinya...

doaku buat mu sahabat.. berjaya dengan impian dan cita-cita kalian...





No comments: