Tuesday, June 18, 2013

review filem Pee Mak

semalam sempat aku bersama 2 orang rakan baik aku pergi menonton filem Pee Mak di Alamanda. Pee mak yang membawa maksud hantu mak... dari 5 bintang saya kasi 5 bintang... patut lah pangung penuh... tiket ibarat goreng pisang panas.. pada awalnya aku kurang yakin dengan filem ini.. tetapi dengan slumber kami beli juga.. tiket lepas maghrib.. sempat kami solat magrib dahulu sebelum masuk ke pangung.

sunguh tidak mengecewakan. start masuk panggung hingga kuar panggung.. tak henti-henti aku ketawa. lawak  sunguh lah... selain hebat dalam memberi lawak spontan ..tengok muka pelakonnya dah cukup buat aku tergelak lucu..

Pee Mak merupakan kesinambungan cerita nang nak.. kalau nang nak cerita hantu seram thai...kali ini kisah cerita hantu lucu...tp ada juga since2 seday hu3.. tp happy ending la.. so sape yang nk masuk pangung untuk ketawa sesuai la nak tengok cete nie..


No comments: