Thursday, June 27, 2013

pertemuan itu mutlak dan perpisahan itu wajib

sukar di ungkap dengan kata-kata. cukup sekadar wajah yang berbicara. Perkara yang paling aku tak suka adalah perpisahan.. berpisah dengan keluarga dan rakan-rakan suatu yang berat kadang-kadang untuk aku lakukan. cuti semester sudah bermula. hermm hari nie. seorang rakan aku fly ke kepulauan borneo. pulang ke kampung halaman. Insya ALLAH jika dipanjangkan umur, 2 bulan lagi kita berjumpa lagi.

kita akan melalui pelbagai fasa dalam kehidupan ini. kekadang kita dalam tidak sedar yang kita akan mula meninggalkan satu demi satu fasa kehidupan. dalam kita bersedia atau tidak, fasa itu tetap akan mula kita tempuhi.. kekadang.. aku cuba katakan "tak nak" aku hanya mahu semuanya seperti biasa...


 jangan wujud itu dan ini..
 jangan ada itu dan ini...
 jangan datang itu dan ini..

tapi siapa aku yang tiada kuasa untuk menentukan segalanya...

Siapalah aku untuk menolak takdir.. siapalah aku untuk menjadi penentu..

 Namun, aku bahagia.. terlalu banyak kenangan manis dalam hidup aku... jika dicatat segalanya..pasti aku menjadi karya novelis yg hebat..

Hidup dalam pengembaraan... ada kala setiap perjalanan itu pasti kita menempuhi jalan air..ada kala menempuhi hutan belantara..kadang kala berjalan di padang pasir..


aku rindu ----------------->

 SMKR
pakli..cek p... ayu.. sham...  teha.. shedah...yap...lan..tajul....

UKM  SP
hafiz...man..nasir..gopi..

GENG kolej AMIN

 rindu kamu ...amirul..nana..huda...wan...ammar...

UKM master envrmnt

khai..fiza...MJ..mizi..azran...

UKM 2013..
  kalian yg berada di sekeliling ku skrg. (T-T)
 - helmie, sham, adil, sani, zairie, abg din, din -


 makan malam terakhir bersama kalian untuk semester ini 
v
v
v







                                                             lagu untuk kalian~ doa perpisahan~

No comments: