Friday, October 11, 2013

semester baru telah bermula (T;T)

Assalamualaikum, terasa lama sudah tak update blog nie.. kekangan waktu membataskan segalanya. awal semester nie terlalu banyak perkara yang terlah berlaku..mungkin juga cantik untuk di jadikan lipatan sejarah untuk hidupp aku. nyata 2013 memberikan aku warna-warna kehidupan. kadang kala aku jatuh tersungkur  berat untuk bangkit..namun aku bertongkatkan azam untuk memanjat tanga ke atas.  setiap manusia punya kisah. Menipu bagi mereka yang berkata " aku tidak punya kisah hidup" biar semua kisah hidup kita itu menjadi kitab hidup yang meberi manfaat untuk kita maju. berduka, sedih, mahu pun kecewa tidak mengapa... nikmati rasa itu semua.. tapi bangkit semula lepas merasa semua emosi itu. jangan takut bermain emosi.. namun harus lah bijak mengawal emosi. sejauh mana kita memandang masa hadapan dengan satu kanda pembesar yang lebih dinamik dan praktikal itu lebih penting.




No comments: