Tuesday, February 11, 2014

UKM mula sesak

minggu-mingu akhir penamat semester..terasa pantas waktu berlalu..dan aku tak menyangka sudah sampai ke hujung semester. Apa yang seronok time cuti semester UKM nyata kosong.. sepi.. dan parking kereta kosong tanpa berebut.. dan sekarang parking kereta mula penuh..Saat di hujung ini aku mula risau dengan progress tesis aku.. entah kemana aku pun tak tahu.. saat melihat kawan-kawan master mula submit tesis.. harapnya memberi semangat untuk aku lebih berganda usaha untuk buat tesis...esok selama dua hari aku akan menghadirkan diri untuk kursus ATLAS.ti di  FEP UKM.. aku masih belum jelas dengan analisis mengunakan sistem ATLAS.ti untuk kualitatif.. namun di harapkan esok mampu membuka mata aku untuk mengunakan analisis ini dalam penulisan jurnal.


No comments: